GYIK: Jegyértékesítés

1. A vásárlás folyamata

Azonos nevű személyeknek is tudok jegyet venni?

Amennyiben a személyek különbözőek, akkor ez nem lesz akadálya a jegyvásárlásnak. Ha emiatt mégsem sikerülne a jegyvásárlás, kérjük, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal.


Mi történik azután, hogy leadtam a rendelést?

Ha leadta megrendelését a weboldalon, akkor belépőjegyeit ki kell nyomtatnia. Ha bármilyen problémát tapasztal a rendelésével kapcsolatban, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal.


A rendelést le tudom mondani?

Ön a "Fizetés" gomb megnyomása előtt bármikor, következmények nélkül megszakíthatja a vásárlását. A "Fizetés" gomb megnyomását követően azonban Ön a jegyet megvásárolta és a távollevők között kötött szerződésekről szóló 17/1999. (II.5.) kormányrendelet 1. §. (4) b) bekezdése alapján a vásárlástól való elállási jog nem illeti meg.


Melyek az elfogadott fizetési módok?

Jelenleg bank- vagy hitelkártyával történő fizetést biztosítjuk. Az elfogadott bankkártyák típusai: MasterCard, Maestro, VISA, VISA Electron, American Express (AMEX).


Mi kell tennem, ha bármilyen problémát észlelek a meccsjegy.mlsz.hu weboldalon?

Ha bármilyen problémát észlel a webshoppal kapcsolatosan, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal.


Mi a teendő, ha a vásárlás során hiba lép fel?

Ha a fizetés során lépett fel a probléma, győződjön meg róla, hogy nem terhelték-e a számláját, majd próbálkozzon újra a vásárlással! Ha a sikertelen vásárláskor esetleg leterhelték a számláját, forduljon az ügyfélszolgálathoz, és visszautaljuk a tévesen levont összeget.

Ha a fizetés sikeres volt, de nem jutott hozzá a jegyéhez, vagy nem sikerült a nyomtatás, forduljon az ügyfélszolgálathoz! A dátum, idő, mérkőzés, jegytípus, ár és személyes adatok megadásával a tranzakciót az ügyfélszolgálat azonosítja, és elküldi a jegyet az Ön által megadott e-mail címre PDF formátumban, vagy letölthetővé teszi az Ön webshop fiókjában.


Fizethetek-e bankkártyával a jegyirodában?

Ez az adott jegyirodától függ, kérjük, vásárlás előtt érdeklődjön az érintett jegyirodában.


Hol tudok jegyet vásárolni a Puskás Arénában megrendezésre kerülő mérkőzésre?

Amennyiben a Puskás Arénában megrendezésre kerülő mérkőzésre kíván jegyet vásárolni, kérjük, kattintson ide.


2. Biztonság és adatvédelem

A bank- és hitelkártyára vonatkozó információk kezelése biztonságos módon történik-e?

Igen. A kártyás fizetés biztonságát az OTP Bank / OTP Simple / CIB Bank jól kipróbált, biztonságos fizetési rendszere garantálják. A teljes fizetési folyamat biztonságos HTTPS kapcsolaton keresztül bonyolódik. Természetesen sem az MLSZ, sem az adott mérkőzés szervezője nem jut az Ön bankkártyájának adataihoz.


Milyen információkat tárolnak rólam?

A mérkőzésszervező a jegyvásárláskor a névre szóló mérkőzéseknél a megadott személyes adatokat a Sporttörvénynek megfelelően az Adatvédelmi Törvény előírásait betartva kezeli. A személyes adatok a mérkőzést követő 3 munkanap elteltével automatikusan törlésre kerülnek a rendszerből. Részletekért lásd az Adatvédelem menüpontot.


Mi történik, ha a barátom – más elfoglaltsága miatt – átadja nekem az Ő nevére szóló jegyét? Bemehetek-e én azzal a jeggyel?

Nem. A Sporttörvény egyértelműen rendelkezik arról, hogy csak saját névre szóló jeggyel lehet belépni a mérkőzésre. A belépési pontoknál a biztonsági személyzet kérheti a személyazonosság igazolását. Amennyiben a jegy más nevére szól, a beléptetést meg kell tagadni.

Ilyen esetben a jegy vásárlója (tehát nem feltétlenül a jegyen szereplő személy) amennyiben a jegyet webshopunkban vásárolta, a Saját Vásárlások közt, a Jegycsere menüpontban tudja a nevet átírni, amennyiben a szervező ezt lehetővé teszi.

Ha a jegyet jegypénztárban vásárolták, akkor ott a jegyen szereplő személy kérheti a jegy cseréjét. A jegycsere ugyanazon időpontra és helyre, csak az új tulajdonos saját nevére kiállítva történhet, amelyért a jegyiroda vagy a mérkőzés szervezője kezelési költséget számíthat fel. Kérjük, érdeklődjön a részletekről a mérkőzés szervezőjénél.

Nem névre szóló jegyek esetén bárki beléphet a jeggyel a mérkőzésre (az általános szabályok figyelembe vételével).


Mikor van lehetőség a jegyen szereplő név átírására?

Webshopban vagy jegyirodai vásárlás esetén legkésőbb a mérkőzés előtt 72 órával van lehetőség névátírásra. Klubkártyával vásárolt jegyet kizárólag másik klubkártyára (annak tulajdonosára) lehet átruházni.


Mikor kötelező a névreszóló jegyértékesítés?

A sportról szóló 2004. évi I. törvény, illetve a sportrendezvények biztonságáról szóló 54/2004 (III.31.) Korm. rendelet hatálya alá tartozó labdarúgó-mérkőzések során a kiemelt biztonsági kockázatú, vagy a Minősítő Bizottság javaslata alapján az ORFK egyedi döntése szerint a fokozott biztonsági kockázatú, vagy az MLSZ Fegyelmi Bizottsága által elrendelt mérkőzéseken a jegyértékesítést névre szólóan kell végrehajtani. Minden más esetben a mérkőzést szervező sportszervezet (a vendég sportszervezettel egyeztetve) saját hatáskörben dönt a névre szóló jegyértékesítésről és a szurkolói kártya használatáról.


Mikor kötelező a klubkártya/Futballkártya használata?

A sportszervezet jogosult előírni a szurkolói részére, hogy a névre szóló értékesítés esetén a bérleteket és a belépőjegyeket csak klubkártya/Futballkártya birtokában/használatával vásárolják meg, illetve ettől a kötelezéstől eltekinthet.
Ezt a döntését a sportszervezet az internetes forgalomban (on-line) és a személyesen, pénztárban történő bérlet- és belépőjegy vásárlás esetén külön-külön is szabályozhatja.


Mit kell akkor tennem, ha azt írja ki a jegyrendszer, hogy a nevemre már vettek jegyet?

Ellenőrizze, hogy rendelkezik-e olyan bérlettel, ami érvényes az érintett mérkőzésre is. Ellenőrizze továbbá, hogy nem vásárolt-e már korábban erre a mérkőzésre jegyet csak esetleg elfelejtette, vagy véletlenül rossz mérkőzést választott ki most vagy egy korábbi vásárlás során. Ellenőrizze továbbá, hogy rokonai, ismerősei, barátai nem vásároltak-e Önnek jegyet (pl. meglepetésből). Ha biztos benne, hogy ismeretlen személy élt vissza a személyes adataival, úgy jelezze ezt a szervező sportszervezet részére, vagy keresse ügyfélszolgálatunkat legkésőbb a mérkőzést követő harmadik munkanap 12 óráig.

3. Regisztráció és hozzáférés

Miért és hogyan regisztráljak (jelentkezzek)?

A rendszerben csak a regisztráltak vásárolhatnak jegyet, ezért az első vásárlása előtt végezze el a regisztrációt itt.


Tudok-e kétszer regisztrálni ugyanazzal az e-mail címmel?

Nem. Biztonsági okokból nem lehetséges kétszer ugyanazzal az e-mail címmel regisztrálni.


További kérdés esetén, kérjük, forduljon az ügyfélszolgálatunkhoz.


Az Ön böngészője elavult

Az oldal megfelelő működéséhez kérjük, frissítse azt, vagy használjon másikat! FRISSÍTÉS MOST

×