GYIK: Jegyértékesítés

1. A vásárlás folyamata

Azonos nevű személyeknek is tudok jegyet venni?

Amennyiben a személyek különbözőek, akkor ez nem lesz akadálya a jegyvásárlásnak. Ha emiatt mégsem sikerülne a jegyvásárlás, kérjük, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal.


Mi történik azután, hogy leadtam a rendelést?

Ha leadta megrendelését a weboldalon, akkor belépőjegyeit ki kell nyomtatnia. Ha bármilyen problémát tapasztal a rendelésével kapcsolatban, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal.


A rendelést le tudom mondani?

Ön a "Fizetés" gomb megnyomása előtt bármikor, következmények nélkül megszakíthatja a vásárlását. A "Fizetés" gomb megnyomását követően azonban Ön a jegyet megvásárolta és a távollevők között kötött szerződésekről szóló 17/1999. (II.5.) kormányrendelet 1. §. (4) b) bekezdése alapján a vásárlástól való elállási jog nem illeti meg.


Melyek az elfogadott fizetési módok?

Jelenleg bank- vagy hitelkártyával történő fizetést biztosítjuk. Az elfogadott bankkártyák típusai: MasterCard, Maestro, VISA, VISA Electron, American Express (AMEX).


Mi kell tennem, ha bármilyen problémát észlelek a meccsjegy.mlsz.hu weboldalon?

Ha bármilyen problémát észlel a webshoppal kapcsolatosan, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal.


Mi a teendő, ha a vásárlás során hiba lép fel?

Ha a fizetés során lépett fel a probléma, győződjön meg róla, hogy nem terhelték-e a számláját, majd próbálkozzon újra a vásárlással! Ha a sikertelen vásárláskor esetleg leterhelték a számláját, forduljon az ügyfélszolgálathoz, és visszautaljuk a tévesen levont összeget.

Ha a fizetés sikeres volt, de nem jutott hozzá a jegyéhez, vagy nem sikerült a nyomtatás, forduljon az ügyfélszolgálathoz! A dátum, idő, mérkőzés, jegytípus, ár és személyes adatok megadásával a tranzakciót az ügyfélszolgálat azonosítja, és elküldi a jegyet az Ön által megadott e-mail címre PDF formátumban, vagy letölthetővé teszi az Ön webshop fiókjában.


Fizethetek-e bankkártyával a jegyirodában?

Ez az adott jegyirodától függ, kérjük, vásárlás előtt érdeklődjön az érintett jegyirodában.


2. Biztonság és adatvédelem

A bank- és hitelkártyára vonatkozó információk kezelése biztonságos módon történik-e?

Igen. A kártyás fizetés biztonságát az OTP jól kipróbált, biztonságos fizetési rendszere garantálja. A teljes fizetési folyamat biztonságos HTTPS kapcsolaton keresztül bonyolódik. Természetesen sem az MLSZ, sem az adott mérkőzés szervezője nem jut az Ön bankkártyájának adataihoz.


Milyen információkat tárolnak rólam?

A mérkőzésszervező a jegyvásárláskor megadott személyes adatokat a Sporttörvénynek megfelelően az Adatvédelmi Törvény előírásait betartva kezeli. A személyes adatok a mérkőzést követő 3 munkanap elteltével automatikusan törlésre kerülnek a rendszerből. Részletekért lásd az Adatvédelem menüpontot.


Mi történik, ha a barátom – más elfoglaltsága miatt – átadja nekem az Ő nevére szóló jegyét? Bemehetek-e én azzal a jeggyel?

Nem. A Sporttörvény egyértelműen rendelkezik arról, hogy csak saját névre szóló jeggyel lehet belépni a mérkőzésre. A belépési pontoknál a biztonsági személyzet kérheti a személyazonosság igazolását. Amennyiben a jegy más nevére szól, a beléptetést meg kell tagadni.

Ilyen esetben a jegy vásárlója (tehát nem feltétlenül a jegyen szereplő személy) amennyiben a jegyet webshopunkban vásárolta, a Saját Vásárlások közt, a Jegycsere menüpontban tudja a nevet átírni.

Ha a jegyet jegypénztárban vásárolták, akkor ott a jegyen szereplő személy kérheti a jegy cseréjét. A jegycsere ugyanazon időpontra és helyre, csak az új tulajdonos saját nevére kiállítva történhet, amelyért a jegyiroda vagy a mérkőzés szervezője kezelési költséget számíthat fel. Kérjük, érdeklődjön a részletekről a mérkőzés szervezőjénél.


Mikor van lehetőség a jegyen szereplő név átírására?

Webshopban vagy jegyirodai vásárlás esetén legkésőbb a mérkőzés előtt 72 órával van lehetőség névátírásra. Klubkártyával vásárolt jegyet kizárólag másik klubkártyára (annak tulajdonosára) lehet átruházni.


3. Regisztráció és hozzáférés

Miért és hogyan regisztráljak (jelentkezzek)?

A rendszerben csak a regisztráltak vásárolhatnak jegyet, ezért az első vásárlása előtt végezze el a regisztrációt itt.


Tudok-e kétszer regisztrálni ugyanazzal az e-mail címmel?

Nem. Biztonsági okokból nem lehetséges kétszer ugyanazzal az e-mail címmel regisztrálni.


További kérdés esetén, kérjük, forduljon az ügyfélszolgálatunkhoz.


Az Ön böngészője elavult

Az oldal megfelelő működéséhez kérjük, frissítse azt, vagy használjon másikat! FRISSÍTÉS MOST

×